If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Мнения, впечатления, наблюдения за 147/156/GT относно обяви в сайтове.
Евро 4 мотора винаги изкарва 10-20 коня повече от Евро 3. Друга електроника има и други дюзи, така чух като се редих за хляб сутринта. Не става да сложиш евро 4 еку на евро 3
Виждам че много участници има в тая дискусия дето не е в точната тема...
Някой желаещ ако иска да направи една тема специално за тунинг на 16в жтд където да продължим приказките.. освен ако няма такава вече?
Ми много хубаво си върви. Не знам за 1,9 ама 20 клапановата много приятно върви до 5к... Има ли кво да тъпче ..... Та ако се поизпуснеш малко и те ти на 5,2 ...
Най-лесно е да питаш в сервиза как стоят нещата, но кола с по-голямо турбо без диф е безмислено поне за мен. Искам да видя колко коня макс ще изкарам с хибридното турбо и си сядам на задника. Ще се радвам на 215-220.
Най-лесно е да питаш в сервиза как стоят нещата, но кола с по-голямо турбо без диф е безмислено поне за мен. Искам да видя колко коня макс ще изкарам с хибридното турбо и си сядам на задника. Ще се радвам на 215-220.
Що!? Аз като съм с диф та файда... при 250+ коня и 500+ нютона само 4х4 те оправя за старт от място. Друг е въпроса, че със стартове от място разказваш играта на кутия, карета и квото още се сетиш. Единственото ЗАДЪЛЖИТЕЛНО при кола с по-голямо турбо е генерацията, ако ще гониш 250+ трябва да е минимум на 70мм.
Е то е ясно, че с диф няма да тръгва като 4х4, но все пак е нещо. Също така някъде в планински път или нещо подобно си е друга бира предполагам.
Абе относително е... Зависи от тва на коя скорост си, колко е остър завоя и т.н. Пак може да има недозавиване, особено на втора, щото там като дойде бууста и си почва едно пързаляне... Не казвам, че не помага, но след едни определени коне/нютони май ползата не е толкова голяма...
ПП: С чисто нови Dunlop SportMax RT2 съм, та не вярвам проблема да е в гумите.
Е това е по малко извратено....))
п.п..на тия коли няма автоматична скоростна кутия, а роботизирана механична кутия.....което до някъде е проблем.....просто много пискат от нея, е има си лек...ама аз не съм запознат....имам познати дет не се плашат от тази комбинация....
п.п..на тия коли няма автоматична скоростна кутия, а роботизирана механична кутия.....което до някъде е проблем.....
Всъщност това им е най-хубавото.
Защото автоматите от тези години са супер бавни, имат по 4 скорости, вдигат много разхода и убиват динамиката заради големите загуби в торк конвертера.
Докато селеспийда си върви (почти) като ръчна кутия.
Comment